Snart nytt år

Dagarna rullar på i sin takt. Jag hinner med massor och håller mig även discilplinerad för plugget. Det känns som om jag har varit hemma jättelänge och ändå är det mer än en vecka kvar tills jag åker ner för att göra mina slutprov. =)
 
På lördag är det nyårsafton och på söndag går vi in i 2017. Det innebär att det snart är 14 år sedan jag tog studenten. Då anade jag inte alls vad jag skulle hitta på i framtiden. Jag vågade aldrig ens tänka tanken på att bli veterinär. Men nu jäklar!! =)
 
Första veckan nere i Kosice kommer jag att göra examen i anatomi och i toxikologi. Veckan efter så blir det radiologi och nutrition. Jag hoppas att allt går vägen direkt, så jag kan få komma hem till mina älskade barn snabbt igen. Det är det som motiverar mig att öppna böckerna varje dag. =)
 
Jag gissar på att detta blir sista blogginlägget under 2016, så jag passar på att önska alla läsare ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!
Allmänt | |
Upp