Tillbaka i Kosice igen

Igår kväll vid 23.30 landade jag i Kosice igen efter en veckas påsklov. Som vanligt så gick tiden ruskigt fort hemma, men samtidigt så fick vi mycket gjort. :o) Jag hann umgås mycket med min familj och jag hann ut många turer på hästarna. Vi hade dessutom härligt vårväder! Stor skillnad på hur långt framskriden våren är hemma i Sverige dock, jämfört med Kosice. Här i Kosice känns det nästan som om det är "pre-sommar". Härlig sol ute idag och till och med vårjackan fick vara öppen när vi gick ner till stan förut. :o)
 
Mjukstartade med en practical i Special bacteriology i morse. I morgon har vi credit i nutrtition. Jag har faktiskt varit duktig och pluggat under lovet, men vi får se hur det går. :o)
 
Fredag är jag ledig som alltid. Då ska jag köra en sväng i Slovakien på ett "hemligt uppdrag". ;o) Vad det innebär berättar jag mer om en annan dag!
Allmänt | |
Upp