Lördag

Strax innan klockan 9 vaknade jag idag. Gjorde lite frukost och satte mig sedan med patofysiologin. Känner att jag sakteligen tar mig framåt och igår kväll hade jag faktiskt en bra känsla när jag gick och la mig. I can do this!!
Jag har också roat mig med lite anatomi repetition idag och strax ska jag börja titta lite på parasitologin. Tur att dygnet har många timmar. ;o)
 
Ikväll ska jag och Sanna lyxa till det med hämtmat. Det är så härligt att till och med få det hemlevererat till dörren. 
Träffen med Distriktsveterinärerna igår var lika trevligt som förra året! Det är så himla viktigt att bli påmind om sitt "varför", alltså varför man bestämde sig för att göra detta. Det är så lätt att glömma ibland när pressen och stressen blir hög. En speciell sak som jag tog med mig från träffen var hur viktigt det är med återhämtning. Det gäller ju både när man arbetar som veterinär och när man läser till veterinär. 
Allmänt | |
Upp