December och kallt

Igår var det första advent och lagom till det hade det kommit lite snö hemma. Tycker det är härligt med lite snö som lyser upp det mörka. Har haft en fantastisk helg hemma med min familj och vi har hunnit umgås mycket, promenerat med hundarna, jag och dottern har ridit, jag har kollat när sonen dömt hockeymatch och jag har även hunnit greja hemma och pluggat litegrann. Nu sitter jag på tåget på väg ner till Köpenhamn igen. Hade praktiska övningar med obduktion förra veckan, men denna veckan har jag inte det. Bortsett från föreläsningar så har jag också självstudie i histopatologi. Planerar att åka hem senast torsdag eftermiddag och jag längtar redan! :o) Men nu är det bara två veckor kvar, sen är det dags för lite jul- och nyårsledigt. Ja, som även kommer innefatta plugg såklart men så underbart att få vara hemma!
 
Ha en fantastisk vecka!
Allmänt | |
Upp