Tentavecka

Stängningen av skolan blev förlängd till den 13/4 vilket innebär att det inte blev några salstentor för oss denna tentaperioden. Istället får vi lov att göra tentorna hemifrån. Idag gjorde jag tenta i husdjursavel, i morgon är det epidemiologi och på fredag är det basal klinisk teori - stora husdjur. Ska bli himla skönt när denna tentaperioden är till ända. Jag tror dagens tenta gick bra, även att några av frågorna var lite knixiga. Nu ska jag vila mig en stund innan jag ska fortsätta repetera lite epidemiologi. Solen lyser ute så det får bli en promenad med hundarna sen också.

Jag har fortfarande inte hört om kvote 2-provet kommer att bli av i år. Jag hoppas det, så att de som ej kan söka in på veterinärutbildningen i Köpenhamn via betyg, ändå har en chans.

Va rädda om er och ha en fin vecka!
Allmänt | |
Upp