Tentaveckan avklarad

Tre tentor har jag avklarat i veckan. Två har jag fått resultatet på och båda blev godkända. Underbart! Epidemiologin som jag gjorde i tisdags kändes lite sådär när jag lämnade in. Men tack och lov så gick det vägen!😄😍 Sista tentan som jag skrev igår kändes bra, så det ska ha gått vägen med den också!🙏 Nu är det undervisningsfritt i två veckor. Jag tänkte ha ledigt en vecka, sen ska jag börja kika på min bacheloruppsats; läsa lite vetenskapliga artiklar osv. Ska verkligen bli skönt att få ett break från skolan nu. Jag har jobbat stenhårt de senaste två veckorna och behöver få andas lite. Jobbar mina timmar på jobbet nästa vecka, men det blir trevligt med lite omväxling. Att inte fokusera på att memorera allt man läser utan att man tar sakerna lite mer som de kommer.😊 Jag tänkte tanken först att jag skulle åka in till kontoret i Jönköping och jobba, men så kom jag ju på att vi endast får vara ett begränsat antal personer på plats och att riktlinjerna är att vi ska jobba hemifrån. Men det är ju skönt det också!😊
Allmänt | |
Upp